Zwrot i wymiana

REKLAMACJA DOSTAWY

Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową w ciągu 48 godzin od dostawy.

Prosimy o przesłanie nam mailem zdjęcia paczki (z widoczną etykietą) oraz otrzymanego produktu, na którym wyraźnie widać uszkodzenie.

Twoja reklamacja będzie traktowana priorytetowo i serdecznie przepraszamy za niedogodności.

ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.), Paprotna 10, 51-117 Wrocław,Polska, info@hanksome.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstą- pienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jedno- znaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://form.jotformeu.com/202362361637351?language=pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpie- niu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.”

W przypadku wymiana produktu należy wypełnić: https://form.jotformeu.com/202362361637351?language=pl

W przypadku zwrotu należy wypełnić: https://form.jotform.com/202361962180047?language=pl

WYMIANA W RAMACH GWARANCJI

Jeśli produkt jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, możesz skorzystać z 2-letniej gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia elektroniczne w naszym sklepie.

Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:

– fizycznych uszkodzeń produktu;

– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;

– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.

Wypełnij formularz wymiany pod poniższym linkiem lub poinformuj nas drogą mailową o chęci skorzystania z gwarancji.

W przypadku wymiany w ramach gwarancji wypełnij: https://form.jotformeu.com/202362361637351?language=pl

Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Lista przedmiotów, dla których nie ma możliwości odstąpienia od zakupu lub odstąpienie jest ograniczone:

 

Detergenty, pasty polerskie, produkty kosmetyczne: Produkt można zwrócić tylko wtedy, gdy nie została usunięta folia ochronna/uszczelka i nie był on nadal otwarty lub używany.

 

Stroje kąpielowe, bielizna: Stroje kąpielowe i bielizna nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.

 

E-book: E-book jest własnością intelektualną, której nie można fizycznie zwrócić (można ją przenieść lub skopiować), dlatego nie ma możliwości wymiany lub zwrotu tej pozycji.

 

Zestawy, komplety: Częściowy zwrot poszczególnych produktów z zestawu nie jest możliwy. Reklamacja dotycząca pudełka Mystery zostanie przyjęta i rozstrzygnięta tylko w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.

 

Prezenty: nie ma możliwości reklamacji produktów otrzymanych jako prezenty.

Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci skorzystania z gwarancji (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:

General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.)
Paprotna 10
51-117 Wrocław
Polska

Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty.

Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach gwarancji w ciągu 8 dni roboczych.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwra- camy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjąt- kiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa od- stąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności do- konamy przy użyciu takich samych sposobów płat- ności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwot- nej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.”

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.” „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub (Packeta Poland (2digit, numer śledenia przesyłki) ul. Księdzja Józefa Londzina 106, 43-382 Bielsko-Biała), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformo wali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charak teru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2DIGIT d.o.o., Gorenjska cesta 24 | SI-1234 Mengeš | Slowenia | info@hanksome.pl Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy w Lublanie | Kapitał zakładowy: 7500 EUR | IBAN SI56 0310 3100 1010 174 | Numer identyfikacji podatkowej: 19266847 | Numer rejestracyjny spółki: 7196725000