Regulamin sklepu internetowego

Witamy na stronie internetowej www.hanksome.pl, zarządzanej przez spółkę 2DIGIT d.o.o. (zwaną dalej: Spółka). Celem tego portalu jest informowanie szerszego grona odbiorców o spółce i jej usługach. Prosimy, aby Odwiedzający naszą stronę internetową przestrzegali zapisów niniejszego regulaminu. Przeglądając naszą stronę internetową i korzystając z niej Odwiedzający potwierdza, iż niniejszy regulamin został przez niego przeczytany, zrozumiany, zaakceptowany i przyjęty w całości.

Właściciel strony internetowej zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zamieszczone na niej dane były dokładne i aktualne. Właściciel zastrzega sobie tym samym prawo do zmiany zawartości strony internetowej lub zaprzestania jej aktualizowania w każdym momencie, bez jakiejkolwiek wcześniejszej zapowiedzi, i nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności za jej ponowne uruchomienie. Podmiot będący właścicielem strony może również kiedykolwiek i bez wcześniejszej zapowiedzi dokonywać zmian w usługach, towarach, cenach lub programach opisanych na stronie internetowej. Przed wykorzystaniem danych umieszczonych na tym portalu internetowym należy skontaktować się ze Spółką w celu weryfikacji dokładności informacji. Wykorzystanie znaku towarowego właściciela strony internetowej jest dozwolone jedynie po uprzednim uzyskaniu jego zgody. Wszystkie teksty, materiały wizualne i inne treści na tym portalu internetowym zostały zebrane i zamieszczone przez właściciela strony. Mają one charakter wyłącznie informacyjny i zostały opublikowane w celu zaprezentowania usług spółki 2DIGIT d.o.o.

SKLEP INTERNETOWY HANKSOME.PL

Regulamin sklepu internetowego został opracowany zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot), Ustawą o ochronie danych osobowych Republiki Słowenii (ZVOP-1), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych UE (GDPR) oraz Ustawą o komunikacji elektronicznej Republiki Słowenii (ZEKom-1), a także zgodnie z międzynarodowymi przepisami prawnymi dotyczącymi handlu elektronicznego.

Regulamin określa zakres działalności sklepu internetowego, prawa oraz obowiązki Użytkownika oraz sklepu internetowego, a także reguluje stosunki handlowe pomiędzy sklepem internetowym a Kupującym. Kupującego obowiązują postanowienia regulaminu, które są ważne w momencie zakupu (złożenia zamówienia internetowego). Po złożeniu zamówienia Użytkownik jest zawsze dodatkowo informowany o postanowieniach regulaminu i składając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z nimi.

Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym Hanksome.pl jest możliwe po rejestracji. Podczas tego procesu Odwiedzający otrzymuje nazwę użytkownika, która jest tożsama z jego adresem e-mailowym, a także hasło. Po rejestracji Odwiedzający staje się Użytkownikiem sklepu internetowego.

CENY
Wszystkie ceny w sklepie internetowym podane są w walucie PLN i zawierają 23% VAT. Ceny są ważne w momencie składania zamówienia i nie mają z góry ustalonej ważności. Oferta jest aktualna do jej odwołania. Rabaty i inne promocje zasadniczo nie są sumowane.

Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby dostarczyć jak najbardziej aktualnych i dokładnych danych, może się okazać, iż podana zostanie błędna informacja o cenie. W takim przypadku lub w sytuacji, kiedy cena produktu zmieni się podczas procesowania zamówienia, Spółka umożliwi Kupującemu odstąpienie od zakupu.

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Gotówką przy odbiorze (usługa świadczona przez GLS)

– Kartą kredytową lub debetową (usługa świadczona przez Braintree, firmę Paypal, American Express)

– Systemem PayPal, PayU, Przelewy24

DOSTAWA TOWARU i JEJ KOSZTY

Kupujący jest zobowiązany do opłacenia nie tylko ceny zamówionych produktów, ale również kosztów wysyłki przy dostarczeniu towaru, z wyjątkiem zamówień tych produktów, które mają w opisie adnotację: „koszty wysyłki wliczone w cenę” lub „bezpłatna dostawa”.

Dostawa na terenie Republiki Słowenii jest realizowana przez firmę kurierską GLS. Zamówione produkty zostaną dostarczone na adres wysyłki podany przez Kupującego. W przypadku płatności przy odbiorze zostanie naliczona prowizja za opłacenie uniwersalnego nakazu płatności (UPN) zgodnie z cennikiem Poczty Słowenii (w przypadku płatności z góry Kupujący nie ponosi tego wydatku). Doręczenie produktów odbywa się w większości przypadków w godzinach przedpołudniowych. Jeśli w czasie doręczenia Kupujący nie może odebrać przesyłki, istnieje możliwość odebrania jej w późniejszym czasie w najbliższym oddziale Poczty Słowenii lub w paczkomacie. W przypadku wysyłki towaru do krajów Unii Europejskiej do wyliczenia prowizji jest wykorzystywany cennik firmy kurierskiej, której przekazano przesyłkę. W celu szybszej dostawy lub dostawy poza granice Słowenii należy wcześniej umówić się telefonicznie lub mailowo.

Spółka nie pobiera opłaty za wysyłkę.

ZAMÓWIENIE TOWARU I PROCES ZAKUPU

Kupujący może zamówić produkt telefonicznie, mailowo lub poprzez zakup na stronie internetowej. W przypadku zakupu internetowego Odwiedzający musi najpierw zarejestrować się jako Użytkownik. Po rejestracji Użytkownik może rozpocząć proces składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia Kupujący ma możliwość przejrzenia go i poprawienia ilości lub rodzaju zamawianych produktów w razie potrzeby. Po potwierdzeniu zakupu Kupujący może poprawić te dane, kontaktując się mailowo lub telefonicznie ze spółką 2DIGIT d.o.o., ale tylko do momentu wysłania towaru.

Proces zakupu:

  1. krok: Kupujący wybiera z oferty sklepu internetowego interesujący go produkt w odpowiedniej ilości, a następnie potwierdza swój wybór przyciskiem „dodaj do koszyka”. W przypadku zakupu kilku różnych artykułów tę czynność należy powtórzyć przy każdym produkcie. Po ukończeniu wyboru produktów Kupujący może przejrzeć podsumowanie zamówienia. Po zweryfikowaniu zawartości zamówienia Kupujący potwierdza ją kliknięciem na przycisk „zakończ zakupy”. System poprosi o podanie nazwy użytkownika i hasła lub o rejestrację. Po wpisaniu wszystkich danych proces zakupu zostanie zakończony wraz z wyborem sposobu dostawy i płatności, a następnie kliknięciem na przycisk „potwierdź zamówienie”.
  2. krok: Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomość na adres mailowy z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. W tym momencie Kupujący ma ponownie możliwość przejrzenia zawartości zamówienia. W przypadku wykrycia błędu istnieje możliwość anulowania zamówienia. Kupujący może anulować zamówienie mailowo lub telefonicznie do 2 godzin po jego złożeniu. W przypadku anulowania za pośrednictwem poczty elektronicznej należy podać następujące informacje: w tytule wiadomości Anulowanie zamówienia, w treści: a) nazwa towaru b) imię i nazwisko Kupującego i c) adres Kupującego.
  3. krok: Jeśli Kupujący nie anuluje zamówienia, zostaje ono przekazane do realizacji przez Sprzedawcę. Sprzedawca po jego otrzymaniu weryfikuje dostępność zamówionych produktów i potwierdza zamówienie lub odrzuca je wraz z podaniem przyczyny. Po potwierdzeniu zamówienia Sprzedawca informuje Kupującego mailowo o przewidywanym terminie doręczenia. Jeśli produkt jest dostępny na magazynie, Sprzedawca w terminie 3 dni roboczych pakuje go w odpowiedni sposób i odsyła na wskazany adres. Razem z zamówionym towarem Kupujący otrzyma również fakturę.

Umowa sprzedaży między Oferującym i Kupującym zostaje zawarta w momencie, w którym Kupujący potwierdzi zamówienie (Kupujący otrzyma wiadomość mailową o statusie Zamówienie potwierdzone). Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki pozostają niezmienne i wiążące zarówno dla Oferującego, jak i dla Kupującego. Umowa sprzedaży w formie elektronicznej zostaje zapisana na serwerze Spółki.

Użytkownik może anulować rejestrację w każdym momencie. Może tego dokonać poprzez pisemne poinformowanie Sprzedawcy o anulowaniu rejestracji. Przed wysłaniem tej informacji Użytkownik jest zobowiązany do uregulowania wszelkich ewentualnych zobowiązań wobec Sprzedawcy.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa podczas użytkowania wszystkich produktów.

Przed użyciem każdego produktu należy przeczytać jego instrukcję obsługi. Każdy towar należy przed użyciem wypróbować w bezpieczny sposób. Jeżeli osoba użytkująca przedmiot nie ma pewności, w jaki sposób może wypróbować produkt, lub ma wątpliwości odnośnie jego bezpieczeństwa i obawia się ewentualnych szkód majątkowych lub uszczerbku na zdrowiu ludzi, uprasza się o nieużywanie produktu i niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie Sprzedawcy, a także o zwrot produktu. Każdego produktu używa się według własnego uznania i na własną odpowiedzialność.

Spółka dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były jak najbardziej szczegółowe i zgodne z prawdą. Pomimo tego nie ma możliwości zagwarantowania całkowitej zgodności wszystkich danych i zdjęć z faktycznym stanem produktów. W przypadku niejasności należy zweryfikować dokładność informacji u Sprzedawcy.

WADA PRODUKTU

Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania Kupującemu towaru zgodnie z umową i jest odpowiedzialny za wady produktu w związku ze swoim zobowiązaniem.

Wada produktu występuje wtedy, gdy:

  • produkt nie posiada właściwości potrzebnych do jego normalnego użycia lub do poruszania się;
  • produkt nie posiada właściwości potrzebnych do jego użycia w takim celu, w jakim został zakupiony przez Kupującego i o którym wiedział lub musiał wiedzieć Sprzedawca;
  • jeśli produkt nie posiada właściwości i cech, które zostały wyraźnie lub w sposób dorozumiany umówione bądź spisane;
  • jeśli Sprzedawca przekazał produkt, który nie zgadza się z wzorem lub próbką, z wyjątkiem sytuacji, w których wzór lub próbka zostały zaprezentowane jedynie w celach reklamowych.

Fakt, czy produkt nadaje się do normalnego użytku, jest osądzany na podstawie porównania do zwykłego towaru tego samego rodzaju i z uwzględnieniem wszelkich deklaracji Sprzedawcy o cechach produktu, które Sprzedawca lub Producent upublicznił w związku z jego propagowaniem lub prezentacją, a także na informacjach umieszczonych na samym produkcie.  W kwestii odpowiedzialności za wady produktu znajdują zastosowanie postanowienia prawa właściwego dla zobowiązań umownych.

Jak postępować w przypadku wady produktu?

Kupujący może skorzystać ze swoich praw z tytułu wady produktu, jeśli zawiadomi o wadzie Sprzedawcę w terminie do dwóch miesięcy od dnia, w którym wykryto wadę. Kupujący jest zobowiązany jak najdokładniej opisać wadę w zawiadomieniu i umożliwić Spółce wgląd do zgłaszanego produktu. Zawiadomienie o wadzie produktu można dostarczyć osobiście – przy czym w tej sytuacji Spółka musi wystawić potwierdzenie – lub wysłać do punktu sprzedaży, w którym zakupiono przedmiot, ewentualnie do przedstawiciela, z którym Kupujący zawarł umowę.

Kiedy Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu?

Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które zostaną wykryte po upłynięciu dwóch lat od jego dostarczenia. Jeśli przedmiotem umowy między Sprzedawcą i Kupującym jest przedmiot używany, Spółka nie odpowiada za wady produktu, które zostaną wykryte po jednego roku od jego dostarczenia. Uznaje się, iż wada produktu istniała już w momencie dostarczenia, jeżeli zostanie wykryta w ciągu sześciu miesięcy od dostarczenia.

GWARANCJA

W przypadku niewłaściwego działania produktu Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji. Na wszystkie urządzenia elektroniczne Spółka oferuje 24-miesięczną gwarancję. Okres gwarancyjny jest liczony od daty otrzymania towaru. Korzystanie z praw wynikających z gwarancji jest możliwe na podstawie karty gwarancyjnej, faktury i innych dokumentów wyszczególnionych na fakturze. Kupujący zgodnie z artykułem 18 Ustawy o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot) nie musi posiadać zatwierdzonej (podpisanej przez Sprzedawcę) karty gwarancyjnej.

Z praw wynikających z tytułu gwarancji nie można korzystać w przypadku:

  • uszkodzeń fizycznych;
  • zużycia przedmiotu wynikającego z długotrwałego użytkowania;
  • wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.

Jeśli naprawa produktu zajmuje więcej niż 45 dni, Spółka wymieni produkt na nowy, a jeżeli nie ma takiej możliwości – wówczas zwróci Kupującemu pieniądze za zakup produktu.

Ochrona danych

Dane osobowe Klientów są należycie chronione zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Dane uzyskane w wyniku zamówienia towaru zostaną wykorzystane do wysyłania ofert, faktur i innej niezbędnej komunikacji biznesowej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Za ochronę danych osobowych jest odpowiedzialny również sam Użytkownik poprzez zapewnienie bezpiecznego dostępu do swojej nazwy użytkownika i hasła, a także odpowiedniej ochrony programowej (antywirusowej) swojego komputera.

Dostępność informacji

Oferujący zobowiązuje się do nieograniczonego udzielenia Kupującemu następujących informacji:

  • o tożsamości przedsiębiorstwa (nazwa i siedziba przedsiębiorstwa, numer rejestracyjny),
  • o danych kontaktowych, które umożliwiają Użytkownikowi szybką i skuteczną komunikację (poczta elektroniczna, telefon),
  • o zasadniczych cechach towaru lub usługi (wraz z usługami posprzedażowymi i gwarancyjnymi),
  • o cenie końcowej towaru lub usługi, włącznie z podatkami, ewentualnie o sposobie wyliczania ceny, jeśli z powodu charakteru towaru lub usługi nie ma możliwości jej uprzedniego wyliczenia,
  • o dostępności produktów (każdy produkt lub usługa, będący w ofercie na stronie internetowej, powinien być dostępny w rozsądnym terminie),
  • o warunkach zapłaty, dostawy produktu lub wykonania usługi (sposób, miejsce i termin dostawy),
  • o ewentualnych dodatkowych kosztach przewozu, dostawy albo wysyłki, lub też o fakcie, iż takie koszty mogą powstać, jeżeli nie ma możliwości ich uprzedniego wyliczenia,
  • o okresie ważności oferty,
  • o warunkach, terminach i procedurach w przypadku odstąpienia od umowy; a ponadto o tym, czy występują koszty zwrotu towaru i jakie są to koszty,
  • o procedurach związanych ze skargami, włącznie ze wszystkimi danymi o osobie kontaktowej lub dziale właściwym do kontaktów z Kupującymi,
  • o odpowiedzialności za wady produktu,
  • o dostępności i warunkach usług posprzedażowych i dobrowolnej gwarancji w sytuacji, kiedy jest to potrzebne,
  • o fakcie, iż podczas przygotowywania strony internetowej może dojść do błędów, na które Spółka nie ma wpływu i nie może za nie odpowiadać. W przypadku znaczących nieścisłości w cenach lub danych technicznych Spółka poinformuje o tym fakcie Kupującego przy zamówieniu.

Pozasądowe rozwiązywanie sporów i innych roszczeń prawnych

Sprzedawca zobowiązuje się w miarę swoich możliwości do rozwiązywania ewentualnych sporów na drodze wzajemnego porozumienia. Jeżeli nie jest to możliwe, właściwym organem do rozwiązywania tych sporów będzie sąd w Lublanie (Republika Słowenii).

Dane o wpisie do rejestru ze wskazaniem rejestru i numeru wpisu

2DIGIT d.o.o.
Siedziba: Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš, Republika Słowenii
Numer identyfikacji podatkowej (davčna številka): SI19266847
Identyfikacja działalności gospodarczej: G47.910 – Sprzedaż detaliczna prowadzona wysyłkowo lub przez Internet

Platforma do rozwiązywania sporów

Z dniem 15 lutego 2016 Komisja Europejska przygotowała platformę do pozasądowego rozwiązywania sporów. Konsumenci mają możliwość rozwiązywania sporów związanych ze swoim zamówieniem internetowym bez konieczności angażowania organów sądowych. Platforma do rozwiązywania sporów jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Więcej informacji o platformie do rozwiązywania sporów znajduje się na stronie internetowej http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Spółka 2DIGIT d.o.o. zgodnie z normami prawnymi nie uznaje żadnego świadczeniodawcy pozasądowego rozwiązywania sporów jako podmiotu właściwego do rozwiązywania sporu, który może zostać wszczęty przez Konsumenta zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Republiki Słowenii.

KOMUNIKACJA

2DIGIT d.o.o. kontaktuje się z Użytkownikiem za pośrednictwem środków komunikacji zdalnej. Wiadomości reklamowe przesyłane poprzez e-mail i/lub SMS będą zawierały następujące składniki:

  • jasne i jednoznaczne oznaczenie jako wiadomość reklamowa,
  • widoczna informacja o nadawcy,
  • właściwe oznaczenie wszelkich ofert specjalnych, promocji i innych technik marketingowych.

W ten sam sposób będą jasno określone warunki uczestnictwa w nich:

  • sposób anulowania subskrypcji wiadomości reklamowych zostanie jasno przedstawiony,
  • życzenie Użytkownika, aby nie wysyłano mu wiadomości reklamowych, będzie w sposób wyraźny przestrzegane przez spółkę 2DIGIT d.o.o.

OPINIE/KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW

Opinie lub komentarze Użytkowników, a także recenzje produktów napisane przez Kupujących, stanowią część funkcji sklepu przeznaczonych dla Użytkowników. Oferujący umożliwia każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu napisanie opinii. Przed jej opublikowaniem Oferujący przejrzy napisaną opinię. Imiona autorów opinii nie zostaną opublikowane, podobnie jak opinie, które są w jakikolwiek sposób obraźliwe, obsceniczne i w mniemaniu Oferującego nie przynoszą korzyści innym Użytkownikom oraz Odwiedzającym.

Pozostawiając swoją opinię lub komentarz Użytkownik akceptuje warunki korzystania i pozwala Oferującemu na publikację części lub całości tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych. Oferujący ma prawo wykorzystywać treść bez ograniczeń czasowych i w jakimkolwiek celu, który leży w jego interesie, włącznie z publikacją w reklamach oraz w innej komunikacji marketingowej. Autor opinii deklaruje i zapewnia również to, że jest właścicielem materialnych oraz moralnych praw autorskich do napisanych opinii i komentarzy, a także iż przenosi te prawa bez ograniczeń czasowych na spółkę 2DIGIT d.o.o..

Oświadczenie o ochronie danych osobowych

Spółka 2DIGIT d.o.o. szanuje i chroni prywatność swoich Klientów. W dalszej części znajdują się informacje o tym, jak Spółka przetwarza ich dane osobowe.

Niniejsze oświadczenie o ochronie danych osobowych opisuje postępowanie z danymi, które są gromadzone i uzyskiwane poprzez platformy cyfrowe Spółki, umożliwiające Odwiedzającym dostęp do strony internetowej Spółki i korzystanie z jej usług. Poniższe zasady prywatności są zgodne z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych UE oraz miejscowymi przepisami prawa.

Podstawa prawna do przetwarzania danych

Gdy Spółka przetwarza dane osobowe w związku z umową lub potencjalną umową z Klientem, podstawę prawną do przetwarzania stanowi fakt, iż dane osobowe są potrzebne do realizacji umowy handlowej z Klientem lub przed zawarciem umowy. Jeśli podstawą prawną jest zgoda Klienta, ma on prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, jednakże nie wpływa to na legalność przetwarzania danych ze strony spółki 2DIGIT d.o.o. w okresie przed cofnięciem zgody. W przypadku przekazywania danych osobowych organom ścigania lub innym organom państwowym Spółka wykonuje tę czynność z uwagi na obowiązek prawny jej wykonania.

Powód i cel zbierania danych osobowych przez spółkę 2DIGIT d.o.o.

Poniżej opisano główne kategorie danych zbieranych przez Spółkę 2DIGIT d.o.o., a także główne cele zbierania danych

  • Jako część ogólnych procesów biznesowych spółki 2DIGIT d.o.o.

Spółka zbiera dane osobowe o odwiedzających stronę internetową, kupujących, dostawcach (włącznie z osobami trzecimi oferującymi usługę). Do tych danych należą: imiona i nazwiska konkretnych osób, dane kontaktowe i inne dane użytkowników lub ich organizacji potrzebne do kontaktów handlowych.

  • Jako pomoc przy zapytaniach Klientów

Klient może wyrazić zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych, włącznie ze swoim imieniem i nazwiskiem, adresem mailowym oraz innymi danymi kontaktowymi, kiedy skontaktuje się ze Spółką telefonicznie, mailowo, listownie, korzystając z platform cyfrowych Spółki lub innych kanałów komunikacyjnych. Te dane osobowe umożliwiają Spółce skutecznie reagować na zapytania Klientów o informacje, przygotować ofertę na zakup towaru, czy też odpowiadać na pytania związane z gwarancją oraz wszelkie inne zapytania.

  • Kupujący oraz potencjalni kupujący

Dane osobowe Klientów oraz potencjalnych klientów, włącznie z imionami i nazwiskami, danymi kontaktowymi, informacjami związanymi z płatnością i kartami kredytowymi, informacjami kredytowymi i innymi, są przez Spółkę zbierane jako niezbędne do kontaktów handlowych z konkretnymi osobami oraz organizacjami. Dane mogą być przekazywane partnerom logistycznym, aby mogli oni zapewnić realizację zamówienia, włącznie z dostarczeniem zamówionych produktów. Automatyczne gromadzenie danych z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych umożliwia Spółce zadbanie o bezpieczeństwo użytkowników jej strony internetowej.

  • Rozwój przedsiębiorstwa

Dane osobowe, które są gromadzone automatycznie z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych Spółki, będą wykorzystywane do bliższego poznawania użytkowników produktów i rozwiązań Spółki, a także będą stanowić podstawę dla istotnych wiadomości oraz ofert przy okazji kontaktu ze Spółką. Dane osobowe będą wykorzystywane do polepszania produktów, procesów oraz strony internetowej.

  • Komunikacja handlowa

Po uzyskaniu zgody Klienta Spółka może na życzenie wykorzystywać jego dane osobowe w celu informowania o działalności, produktach i usługach spółki 2DIGIT d.o.o. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na wykorzystywanie jego danych osobowych przez spółkę 2DIGIT d.o.o. w ten sposób, może w każdym momencie anulować przyjmowanie tego typu wiadomości. Na spodzie różnych kanałów komunikacyjnych znajduje się odnośnik do anulowania subskrypcji. Alternatywnie Klient może skontaktować się ze Spółką mailowo lub listownie w celu anulowania przyjmowania wiadomości reklamowych. Dane osobowe Klienta zostaną wówczas usunięte z systemów Spółki w ciągu dwóch miesięcy od przyjęcia żądania anulowania subskrypcji, o ile nie są one przechowywane na innej podstawie prawnej niż zgoda Klienta.

  • Ankiety dla Odwiedzających i Kupujących

Dane osobowe Odwiedzających stronę internetową Spółki są gromadzone jako część ankiet o usługach i produktach przedsiębiorstwa 2DIGIT d.o.o

  • Uwzględnianie preferencji Odwiedzających i Klientów

Dane osobowe Odwiedzających stronę internetową Spółki lub Kupujących mogą być gromadzone w celu zapewniania konkretnych produktów i uwzględniania interesów Klientów.

  • Zgodność z przepisami prawa

Dane osobowe mogą być gromadzone wtedy, gdy wymaga tego lub pozwala na to prawo. Dane osobowe lub nieosobowe, które gromadzi Spółka, są przetwarzane jako poufne i nie będą sprzedawane lub udostępniane osobom trzecim, za wyjątkiem sytuacji wymienionych w tym oświadczeniu.

W jaki sposób zbierane są dane Klientów

Dane, które Klient udostępnia Spółce, są przez nią gromadzone, kiedy Klient zwróci się do Spółki w kwestii produktów usług lub informacji, kiedy zarejestruje się na stronie internetowej Spółki, udzieli się na forach publicznych lub innych miejscach będących częścią rozwiązań cyfrowych Spółki, a także kiedy wypełni ankietę dla Kupujących lub nawiąże komunikację ze Spółką w jakikolwiek inny sposób. Dane są gromadzone za pomocą różnych technologii, na przykład poprzez wykorzystanie plików cookie (patrz zasady wykorzystania plików cookie).

Spółka nie przekazuje danych osobowych Klientów osobom trzecim z wyjątkiem następujących sytuacji:

  • Jeśli osoba powiązana lub osoba trzecia realizują usługę w imieniu Spółki, na przykład odpowiadając na zapytania ze strony Klienta lub dostarczając przesyłki oraz usługi itp. Te przedsiębiorstwa mają zakaz wykorzystywania danych osobowych Klientów w celach innych niż te, których oczekuje od nich Spółka lub które są wymagane przez przepisy prawa.
  • Kiedy Spółka przekazuje dane w ramach swoich wewnętrznych struktur lub osobom trzecim w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony swoich Klientów, w celu ochrony swoich praw i własności zgodnie z procedurami prawnymi, a także w innych przypadkach, kiedy Spółka w dobrej wierze wychodzi z założenia, iż udostępnienie danych jest wymagane przez prawo.

Kontrola i decyzje Klienta

Spółka umożliwia Klientowi określoną kontrolę i decydowanie w kwestii gromadzenia, wykorzystania i udostępniania jego danych. Zgodnie z prawem miejscowym kontrola i decydowanie ze strony Klienta obejmuje następujące elementy:

  • Możliwość zmiany swojej decyzji w kwestii subskrypcji, odbierania informacji o nowościach oraz wiadomości.
  • Możliwość decydowania, czy Klient życzy sobie otrzymywać informacje handlowe o produktach i usługach, które w opinii Spółki mogą być dla niego interesujące.
  • Możliwość decydowania, czy Klient życzy sobie otrzymywać wiadomości odnośnie reklamy ukierunkowanej z sieci reklamowych, od usługodawców oferujących wymianę danych, analizę rynkową i inne usługi.
  • Możliwość zażądania dostępu do swoich danych osobowych przechowywanych przez Spółkę w celu poprawienia niedokładnych lub niekompletnych danych, a także w określonych przypadkach możliwość żądania usunięcia przechowywanych danych Klienta z ewidencji Spółki (prawo osób fizycznych).

Klient może skorzystać z możliwości kontroli oraz decydowania, a także zażądać dostępu do swoich danych osobowych, kontaktując się ze Spółką telefonicznie lub pisemnie i stosując się do kroków otrzymanych w wiadomości zwrotnej. Należy mieć na uwadze, iż może się okazać, że Spółka nie będzie mogła zapewnić określonych produktów lub usług, jeżeli Klient nie wyrazi zgody na gromadzenie jego danych osobowych, a niektóre usługi nie będą mogły być dostosowane do jego interesów i preferencji. W przypadku jakichkolwiek pytań o konkretne dane osobowe Klienta, które są przetwarzane lub gromadzone przez Spółkę, należy skontaktować się pisemnie ze spółką 2DIGIT d.o.o. Spółka odpowie na takie zapytanie w ciągu jednego miesiąca z możliwością przedłużenia tego terminu o kolejny miesiąc. Jeśli dojdzie do przedłużenia tego terminu, Klient zostanie o tym poinformowany podczas upływu pierwszego miesiąca od otrzymania zapytania.

Bezpieczeństwo, integralność i przechowywanie danych

Bezpieczeństwo, integralność i poufność danych Klienta są niezwykle istotne dla Spółki, która wdraża techniczne, administracyjne i fizyczne środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych przed nieautoryzowanym dostępem, ujawnieniem, wykorzystaniem lub modyfikacją. Procesy bezpieczeństwa Spółki są przez nią regularnie kontrolowane, aby dostosować je do najnowszych technologii i metod. Należy mieć na uwadze, iż pomimo dołożenia wszelkich starań żadne środki bezpieczeństwa nie są idealne i zawsze istnieje ryzyko obejścia ich. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez Spółkę tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów wyszczególnionych w tym oświadczeniu o ochronie danych osobowych, z wyjątkiem sytuacji, w których potrzebne jest przedłużenie okresu przechowywania danych lub jeśli umożliwia to prawo. Spółka będzie regularnie odświeżać informacje w celu zachowania ich aktualności.

Zmiany w oświadczeniu o ochronie danych osobowych

Niniejsze oświadczenie może być okazjonalnie poddawane zmianom mającym na celu dostosowanie go do najnowszych technologii, praktyk biznesowych, wymogów prawnych lub w innych celach. Spółka publikuje na swoich platformach cyfrowych aktualnie obowiązującą wersję oświadczenia o ochronie danych osobowych. Zaleca się regularne sprawdzanie Oświadczenia o ochronie danych osobowych. Jeśli będzie tego wymagać obowiązujące prawo, Spółka przed wykonaniem zmian poprosi Klienta o jego zgodę.

Uwagi i pytania

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag odnośnie zasad prywatności należy skontaktować się pisemnie ze spółką 2DIGIT d.o.o.. Jeżeli Klient nie jest usatysfakcjonowany sposobem przetwarzania jego danych osobowych, może złożyć skargę. W tym celu należy wykorzystać dane kontaktowe zamieszczone na końcu tego oświadczenia. W przypadku zgłaszania skargi należy podać spółce 2DIGIT d.o.o swoje dane kontaktowe. Skarga zostanie przeprocesowana, a Klient otrzyma odpowiedź w terminie 30 dni. Jeżeli Klient stwierdzi, iż spółka 2DIGIT d.o.o. nie zareagowała na skargę w odpowiedni sposób, wówczas może się odwoływać u Komisarza ds. informacji Republiki Słowenii (Informacijski pooblaščenec). Adres: Zaloška cesta 59, 1000 Lublana, Słowenia. Adres mailowy: gp.ip(at)ip-rs.si. Strona internetowa: https://www.ip-rs.si/

Prywatność i pliki cookie

Spółka poświęca szczególną uwagę kwestii danych osobowych Użytkowników jej strony internetowej, dlatego stara się nie tylko spełniać ich oczekiwania, ale również wychodzić im naprzeciw, ponieważ jest świadoma delikatnego charakteru tej problematyki.

Administrator sklepu internetowego hanksome.pl, 2DIGIT d.o.o., jest zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych Republiki Słowenii (ZVOP-1) zobowiązany do ochrony danych osobowych swoich Użytkowników.

Hanksome.pl gromadzi następujące dane Użytkowników na potrzeby działalności:

  • imię i nazwisko;
  • adres dostawy;
  • firmę lub nazwę osoby prawnej (jeśli Użytkownik jest osobą prawną);
  • numer identyfikacji podatkowej osoby prawnej (jeśli Użytkownik jest osobą prawną);
  • adres poczty elektronicznej (nazwę użytkownika);
  • hasło w formie zaszyfrowanej;
  • numer kontaktowy;
  • kraj zamieszkania;
  • inne dane, które zostały przez Użytkownika podane dobrowolnie w formularzu na stronie sklepu internetowego;
  • inne dane, które zostały przez Użytkownika podane dobrowolnie w jego profilu.

Sprzedawca nie odpowiada za poprawność, kompletność i aktualność danych podanych przez Użytkowników. Na potrzeby zachowania bezpieczeństwa gromadzone są również adresy IP, z których Użytkownicy dostają się na stronę internetową. Każdemu Użytkownikowi na początku wizyty na stronie internetowej dostarczany jest plik cookie dotyczący sesji, służący do identyfikacji i monitorowania koszyka. Hanksome.pl może również przechowywać na komputerach Użytkowników inne pliki cookie, takie jak: numer identyfikacyjny użytkownika w formie zaszyfrowanej (dla identyfikacji użytkownika przy kolejnej wizycie), oceny artykułów (dla informacji, które produkty zostały już ocenione) oraz pliki cookie systemu Google Analytics (analiza odwiedzin adresu internetowego).

Wszystkie wymienione dane, z wyjątkiem plików cookie, są trwale przechowywane na serwerze Hanksome.pl. Pliki cookie dotyczące sesji są przechowywane w pamięci serwera jedynie podczas trwania wizyty i zostają usunięte po jednej godzinie nieaktywności. Trwałe pliki cookie są przechowywane na komputerze Odwiedzającego.

Wdrażanie polityki prywatności

Spółka 2DIGIT d.o.o. ma przyjęte Zasady ochrony danych osobowych. Wszystkie osoby zatrudnione w Spółce, które mają w jakikolwiek sposób styczność z danymi osobowymi, są zaznajomione z treścią Zasad ochrony danych osobowych.

Prawo do informacji

Klient posiada prawo do bezpłatnych informacji o swoich danych osobowych przetwarzanych przez Spółkę, a także prawo do wglądu, poprawienia oraz usunięcia tych danych. W przypadku pytań odnośnie usunięcia lub wykorzystania danych należy skontaktować się ze Spółką mailowo pod adresem info@hanksome.pl lub listownie na adres Spółki 2DIGIT d.o.o..

Wiadomości o statusie zamówienia: Spółka zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o statusie jego zamówienia na podany przez niego numer telefonu lub adres mailowy. Jeśli Klient nie odbierze zamówienia w ciągu 5 dni, Spółka zastrzega sobie prawo do wystosowania połączenia telefonicznego i wiadomości jako przypomnienia o odebraniu zamówienia.

Wiadomości o przyjętym zamówieniu: doświadczenia Użytkownika są dla Spółki istotne, dlatego po realizacji zamówienia referent Spółki wykonuje połączenie do Użytkownika w celu uzyskania informacji, czy Użytkownik jest usatysfakcjonowany zakupem oraz produktem. Na życzenie Klienta referent może przedstawić mu również inne udogodnienia, które Klient może otrzymać lub wykorzystać przy kolejnych zakupach w sklepie internetowym. W takim przypadku Klient będzie regularnie otrzymywać wiadomości SMS oraz mailowe o udogodnieniach na swój numer telefonu i adres mailowy. Swoją zgodę Klient może w każdym momencie anulować, informując o tym Spółkę mailowo pod adresem info@hanksome.pl lub klikając na odnośnik „anulowanie subskrypcji” w otrzymanej wiadomości. W ramach swojej działalności Spółka zastrzega sobie prawo do zapytania Klienta o częstotliwość odwiedzin na stronie internetowej Spółki. Zdanie Klienta zostanie wykorzystane do ulepszania strony internetowej i doświadczeń Użytkowników. W przypadku wypełniania formularzy promocyjnych (kuponów rabatowych) na portalach społecznościowych Klient będzie otrzymywać na adres mailowy wiadomości, w których Spółka będzie go regularnie informować o możliwości wykorzystania kuponów promocyjnych. Przyjmowanie tego typu wiadomości można również wyłączyć w identyczny sposób, jak podano powyżej.

Prawo Klienta do żądania w każdym momencie od spółki 2DIGIT d.o.o. (jako administratora danych osobowych) dostępu do danych osobowych i następujących informacji:

  • o celach przetwarzania,
  • o kategoriach danych osobowych, podmiotach lub kategoriach podmiotów, którym udostępniono lub którym zostaną udostępnione dane osobowe, a zwłaszcza podmiotach w krajach trzecich lub organizacjach międzynarodowych,
  • o przewidywanym okresie przechowywania danych osobowych, lub – jeśli to możliwe – sposobach wyliczania tego okresu,
  • o istnieniu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, włącznie z profilowaniem,
  • o jego przyczynach oraz znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla danej osoby,
  • jednej (bezpłatnej) kopii danych osobowych w formie określonej przez Klienta (jeśli żądanie zostało wystosowane w formie mailowej i Klient nie życzy sobie inaczej, wówczas kopia zostanie dostarczona w formie elektronicznej). Za kolejne kopie na życzenie Klienta administrator naliczy uzasadnioną opłatę z uwagi na poniesione koszty.
  • o poprawieniu niedokładnych danych osobowych.

Prawo Klienta do żądania w każdym momencie od spółki 2DIGIT d.o.o. (jako administratora danych osobowych) ograniczenia przetwarzania danych osobowych:

  • jeżeli Klient kwestionuje dokładność danych osobowych, na okres umożliwiający administratorowi zweryfikować dokładność danych osobowych,
  • jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem lub jeśli Klient sprzeciwia się usunięciu danych osobowych i zamiast tego żąda ograniczenia ich wykorzystania,
  • jeżeli administrator danych osobowych nie potrzebuje ich dłużej w celach przetwarzania, a Klient potrzebuje ich do dochodzenia, wdrażania i obrony swoich roszczeń prawnych.
  • Usunięcie wszystkich danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), jeżeli doszło do spełnienia przesłanek z artykułu 17 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, przede wszystkim w przypadku, gdy Klient anuluje zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
  • Wypis danych osobowych w formie strukturowej, czytelnej i nadającej się do użytku ogólnego, z prawem Klienta do udostępnienia tych danych innemu administratorowi tak, aby pierwotny administrator nie blokował tej czynności.
  • Zaprzestanie wykorzystania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego włącznie z profilowaniem.
  • Klient nie musi podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, wraz z profilowaniem, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa – jeżeli doszło do spełnienia przesłanek z artykułu 22 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  • Prawo Klienta do złożenia skargi na administratora danych u Komisarza ds. informacji Republiki Słowenii, jeśli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych łamie postanowienia Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Procedura egzekwowania praw

Klient jest poinformowany o możliwości przekazania wszystkich wymienionych wyżej żądań dotyczących danych osobowych w formie pisemnej administratorowi na adres mailowy info@hanksome.pl.

Klient jest poinformowany o tym, iż w przypadku egzekwowania praw dotyczących danych osobowych administrator może wymagać od Klienta dodatkowych danych na potrzeby wiarygodnej identyfikacji, a podjęcie działań może odrzucić jedynie wówczas, kiedy udowodni, że nie może wiarygodnie zidentyfikować Klienta.

O plikach cookie

Czym są pliki cookie i dlaczego są potrzebne?

Plik cookie to plik z krótką informacją, który strona internetowa wysyła przeglądarce podczas wizyty na tej stronie. Dzięki niemu strona internetowa jest w stanie rozpoznać odwiedzającego, zapamiętać dane o jego wizycie, a także umożliwić bardziej komfortową i łatwiejszą usługę internetową. Dzięki plikom cookie administrator strony może odpowiednio dopasować zawartość strony internetowej, zapamiętać preferencje użytkownika oraz rejestrować wizytę na stronie. Przeglądanie portalu internetowego jest dzięki plikom cookie wygodniejsze, szybsze, a przede wszystkim skuteczniejsze.

Wyłączenie plików cookie

Odwiedzający stronę internetową sam decyduje, czy pozwala na przechowywanie plików cookie w swoim urządzeniu. Ustawienia odnośnie plików cookie można sprawdzić i zmienić w swojej przeglądarce internetowej.

Aby uzyskać informacje o ustawieniach odnośnie plików cookie należy wybrać używaną przeglądarkę.

  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Internet Explorer 9
  • Internet Explorer 7 i 8
  • Safari

Jeżeli użytkownik zmodyfikuje lub usunie folder z plikami cookie przeglądarki, zmieni lub zaktualizuje swoją przeglądarkę lub urządzenie, najprawdopodobniej będzie musiał ponownie wyłączyć pliki cookie. Proces przetwarzania i usuwania plików cookie różni się w zależności od przeglądarki. Aby uzyskać pomoc w tej kwestii, należy przejrzeć informacje dla użytkownika w konkretnej przeglądarce. Monitorowanie Google Analytics można wyłączyć pod tym odnośnikiem: https://marketingplatform.google.com/about/.

2DIGIT d.o.o., Gorenjska cesta 24 | SI-1234 Mengeš | Slowenia | info@hanksome.pl Organ rejestrowy: Sąd Rejonowy w Lublanie | Kapitał zakładowy: 7500 EUR | IBAN SI56 0310 3100 1010 174 | Numer identyfikacji podatkowej: 19266847 | Numer rejestracyjny spółki: 7196725000